Preskoči na vsebino
0

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine AGRODIREKT so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnimi kodeksi za spletno poslovanje. Splošni pogoji poslovanja zajemajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo izvaja podjetje AGRODIREKT d.o.o., Ljubljanska cesta 12f, 1236 Trzin, Slovenija, info@agrodirekt.si. Družba je vpisana na Okrožnem sodišču v Ljubljani, registrska številka 6429807000, osnovni kapital 7.500,00 €. Podjetje je zavezanec za DDV (ID za DDV: SI96353848).

Agrodirekt d.o.o. deluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Cene

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek (9,5% ali 22%), razen če je izrecno navedeno drugače. Cena za izdelek ne vključuje stroškov dostave.

Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in druga določila (popusti, darila, način dostave, stroški dostave ...) na dan sklenitve pogodbe. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu ali ob dostavi blaga, skupaj s splošnimi pogoji poslovanja, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Načini plačila

Ponudnik nudi sledeče načine plačila:

  • po povzetju (z gotovino ob dostavi blaga),
  • predhodno nakazilo na TRR

Več informacij o načinih plačila

Pogodba

Pogodba (račun) je sklenjena v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je stranki na voljo vsak delovni dan od 10. do 15. ure.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, naveden za dostavo.

Pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije pošta, vendar ima ponudnik pravico izbrati drugo dostavno službo, če je pogodbo mogoče tako učinkoviteje izpolniti. Vse pošiljke blaga so zavarovane pred poškodbami ali izgubo predmetov.

Več informacij o dostavi

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico brezplačno vrniti kupljeno blago v 45 dneh od naročila. Kupec je dolžan nositi stroške, nastale z vračilom blaga. Kupec mora ponudnika obvestiti o nameri vračila blaga v 15 dneh od datuma prejema blaga na elektronski naslov info@agrodirekt.si in blago vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Več informacij o vračilu blaga

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Ponudnik v ta namen uporablja 256-bitno potrdilo SSL, ki ga izda pooblaščena organizacija.

Več informacij o varnosti

Izjava o zasebnosti

Ponudnik je dolžan trajno varovati vse osebne podatke uporabnika. Uporabljal jih bo izključno za namen izpolnjevanja pogodb (pošiljanje informacijskega gradiva, ponudb, računov) in druge potrebne komunikacije.

Podatki o uporabnikih v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Registrirani uporabnik je tudi sam odgovoren za varstvo osebnih podatkov na način, ki zagotavlja varnost vašega uporabniškega imena in gesla.

Več informacij o politiki zasebnosti

Obveza odgovornosti

Ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotoviti ažurnost in pravilnost informacij, objavljenih v spletni trgovini. Spremembe lastnosti izdelkov, dobave ali cen so lahko tako hitre, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo kupec obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica pogodbe ali naročila nadomestnega izdelka.

Pridržujemo si pravico, da v izjemnih primerih (delno) odstopimo od izvajanja pogodbe v primerih, ko naročeni izdelki niso več na voljo, če ugotovimo povečano stopnjo tveganja plačila strank, ko naročilo ni izpolnjeno v skladu z splošnimi pogoji ali če je v ceniku očitna napaka. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo nemudoma obvestili o morebitnem umiku z naše strani.

Čeprav ponudnik poskuša zagotoviti natančne slike izdelka, se vse slike tretirajo kot simbolne. Fotografije ne jamčijo za lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik upošteva obstoječo zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik po vseh razumnih prizadevanjih za izpolnjevanje svojih dolžnosti vzpostavi učinkovit sistem za reševanje pritožb in določi osebo, na katero se lahko stranka v primeru težav obrne po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@agrodirekt.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in stranko obvestil, kako dolgo bo pritožba v reševanju ter jo obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je ključna značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje primera, njegova asimetrija med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi ena od glavnih ovir za potrošnika pri uvedbi sodnega postopka. Zato se ponudnik po svojih najboljših močeh trudi vse spore rešiti sporazumno.

Opozorila

Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev, določenih v tem dokumentu, in da ste bili ob nakupu izrecno opozorjeni na te pogoje.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...